لوله-بازکنی-تهران
تخلیه چاه تهرانسر یکی از خدمات مهم شهری است که در بازه های زمانی مختلف  از سوی موسسات خصوصی انجام می گردد. امروزه در شهرهای مختلف، شاهد منازلی هستیم که به شبکه فاضلاب شهری متصل نشده اند. به طور معمول، فضای ذخیره سازی فاضلاب در این نوع خانه ها، در چاه هایی حفر شده در حیاط آنها است. این دسته از اماکن می بایست به صورت دوره ای اقدام به تخلیه چاه ها نمایند. شما می توانید خدمات دفع فاضلاب و لوله بازکنی منازل خود را از طریق شرکت ما انجام دهید.

تخلیه چاه تهرانسر چیست؟

تخلیه چاه تهرانسر یکی از خدمات مهم خانگی برای بافت های قدیمی و حتی متوسط شهری در ایران است. همانطور که می دانید، ایران یکی از کشورهایی است که سیستم فاضلاب شهری آن در غالب استان ها و شهرهای کشور، به صورت خانگی بوده و به شبکه فاضلاب شهری متصل نیست. در اینجا، فاضلاب به معنای مجموعه ای از مواد زاید است که معمولا به 2 بخش خانگی و صنعتی تقسیم می شود. فاضلاب خانگی شامل 99 درصد آب و 1 درصد مواد جامد و نیز آلاینده های تخریب پذیر است که می بایست از طریق شبکه فاضلاب خانگی به سیستم فاضلاب شهری وارد شده و تصفیه گردد. اما منظور از شبکه فاضلاب، لوله کشی ها و محل دفع این مواد است که معمولا در خود منزل و در یک چاه خانگی انجام می شود.
هرچند امروزه شهرداری ها در استان های مختلف تلاش می کنند تا با ایجاد انشعاباتی در مناطق مختلف، سیستم فاضلاب خانگی را به شهری متصل کنند، اما همچنان تعداد بسیار زیادی از منازل، از چاه به عنوان محل دفع و نگهداری این مواد زاید استفاده می نمایند. مواد فاضلابی، از سرویس های بهداشتی، حمام ها و آشپزخانه و غیره به این چاه ها وارد می شوند.
با توجه به ظرفیت محدود این نوع از چاه ها، لازم است به صورت دوره ای در بازه های زمانی مختلف برای تخلیه چاه تهرانسر اقدام شود. منظور از انجام این کار، خارج کردن 100 درصد موادی است که در این چاه ها گنجانده شده اند. این کار به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به صورت کامل راجع به آن صحبت می کنیم.
قوانین تخلیه چاه در تهرانسر
آشنایی با تخلیه چاه تهرانسر

خدمات تخلیه چاه تهرانسر شامل چه چیزهایی هستند؟

اما خدمات تخلیه چاه تهرانسر شامل چه مواردی است؟ به طور معمول موارد مشخصی وجود دارند که بسته به نیاز شما ارائه می شوند. در این حالت می توان گفت:
  • رفع گرفتگی لوله ها: ممکن است برای برای تخلیه چاه، نیاز به ارائه برخی خدمات به منظور رفع گرفتگی لوله ها باشد. در این حالت شما می توانید از خدمات لوله بازکنی تهرانسر شرکت ما استفاده کنید. بدین منظور لازم است از دستگاه های خاصی به منظور رفع گرفتگی لوله ها و حذف مواد زاید درون آن ها استفاده شود.
  • پیدا کردن محل چاه: شما می توانید در صورت عدم اطلاع از محل چاه، این موضوع را به شرکت های ارائه کننده خدمات تخلیه فاضلاب اطلاع رسانی کنید. در این حالت با روش های خاصی که در ادامه بیان می شوند، محل احتمالی چاه جستجو خواهد شد.
  • باز کردن درب چاه: اگر نمی توانید درب چاه را باز کرده و آن را کنده کاری کنید، می بایست این موضوع را نیز به اطلاع ما برسانید. در این حالت، یکی از نیروهای شرکت به منظور باز کردن درب چاه با ابزارهای مربوطه اقدام خواهد کرد.
  • تخلیه چاه: برای تخلیه چاه، لازم است از تجهیزات خاصی استفاده شود. از کانتینرهای مخصوص آن گرفته تا پمپ های تخلیه چاه تهرانسر و لوله ها. تخلیه چاه می تواند همراه با لجن کشی و یا صرفا با تخلیه آب چاه انجام شود.
  • بستن درب چاه: باز کردن و بستن درب چاه دو پروسه کاری متفاوت را در پیش دارد. در هنگام بستن درب چاه، لازم است محل کار با قرار دادن آجرها و ریختن ملات (سیمان و ماسه و غیره) طوقه چینی شده و با قرار دادن ماسه یا موزاییک، سنگفرش محل به حالت قبل بازگردد.
تخلیه چاه توالت در تهرانسر
آشنایی با خدمات تخلیه چاه تهرانسر

مراحل کامل خدمات تخلیه چاه تهرانسر فوری و ارزان چگونه است؟

مراحل کامل تخلیه چاه تهرانسر چگونه انجام می گردد؟ برای انجام این کار، لازم است یک پروسه طی 6 مرحله صورت گیرد. البته برخی از مراحل، می تواند توسط کارفرما انجام شده و از هزینه و زمان انجام کار بکاهد. به طور کلی عملیات تخلیه چاه در تهرانسر به ترتیب به صورت زیر انجام می شود که عبارتند از:
  • درخواست مشتری: در ابتدا لازم است مشتری اقدام به ثبت درخواست تخلیه چاه و لوله بازکن تهرانسر نماید. برای این کار شماره تلفن هایی برای ارتباط مستقیم با ما درنظر گرفته شده اند که می توانید در انتهای سایت آنها را مشاهده کنید.
  • اعزام تیم به محل: پس از ارتباط با مشتری و در میان گذاشتن مشکلات وی، تیم ما به محل اعزام می گردد. در این صورت لازم است مشتری وضعیت درب چاه را به اطلاع برساند. در صورت نیاز به بازکردن درب چاه، می بایست وسایل کنده کاری نیز به محل اعزام شوند.
  • پیدا کردن و باز کردن درب چاه: یکی از چالشی ترین بخش ها در پروسه تخلیه چاه، پیدا کردن محل چاه است. در بسیاری از خانه ها، محل چاه در ساختمان و منزل از قبل مشخص شده است. اما اگر این قسمت به طور دقیق معلوم نیست، نمی توان خدمات تخلیه چاه غرب تهرانسر را ارائه کرد. چراکه محل آن باید تعیین گردد. برای پیدا کردن موقعیت چاه، از روش های خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال می توان به استفاده از دستگاه فنر، توجه به موزاییک ها و سنگ فرش های متفاوت، آثار به جا مانده از تخلیه چاه قبلی در حیاط و کنده کاری های انجام شده روی زمین، تشخیص رد لوله های منتهی به چاه با گوش دادن به صدای عبور جریان آب و یا کنده کاری محل های احتمالی اشاره کرد. در نهایت لازم است دهانه چاه به مساحت یک مربع یا دایره با قطر پمپ تخلیه چاه، باز شده و سوراخ گردد.
  • اتصال پمپ به کنتور برق: برای جلوگیری از نوسانات برق که منجر به سوختگی دستگاه ها می شوند، لازم است اتصال برق دستگاه های مختلف در خانه قطع شوند. حال کارکنان ما اقدام به اتصال سیم سیار به کنتور نموده و برق موردنیاز برای پمپ تخلیه چاه را به صورت مستقیم از کنتور منزل تامین می کنند.
  • انتقال پمپ به درون چاه: حال پمپ به خاور یا تانکر متصل شده و به درون چاه هدایت می شود. تمامی مواد و مایعات فاضلاب از طریق لوله ها به محفظه متصل به وسیله نقلیه، هدایت شده تا زمانی که چاه به صورت کامل خالی شود.
  • بستن چاه: با اتمام عملیات تخلیه چاه، تمامی مراحل قبلی به منظور جمع آوری دستگاه، قطع اتصال برق، برگشت وسایل انجام می شوند. در صورت درخواست مشتری، عملیات بستن چاه نیز انجام خواهد شد. ممکن است این مرحله با توجه به فراهم نبودن ادوات لازم، از سوی برخی از شرکت های تخلیه چاه تهرانسر انجام نگردد.
لایروبی چاه و تعمیر چاه در تهرانسر
مراحل انجام تخلیه چاه در تهرانسر تهران

انواع خدمات تخلیه چاه تهرانسر کدام است؟

یکی از نکاتی که لازم است کارفرمایان برای ارائه درخواست تخلیه چاه تهرانسر در نظر داشته باشند، آشنایی با شیوه های انجام این کار است. در این راستا می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:
  • تخلیه چاه با حفر چاه های کمکی: این روش در مناطق شهری رواج ندارد. در این حالت، یک چاه با عمق مناسب در نزدیکی همان چاه ایجاد شده و با استفاده از یک لوله، انتقال فاضلاب به منظور کاهش سطح چاه اولیه صورت می گیرد. به طور معمول شما می توانید به منظور افزایش ظرفیت چاه های خود از این نوع شیوه تخلیه چاه استفاده کنید و هزینه تخلیه آن را با ایجاد یک چاه جدید جبران نمایید.
  • تخلیه چاه با پمپ: این روش به عنوان راه حلی برای تخلیه چاه ارزان تهرانسر شناخته می شود که متداول است. شیوه انجام این کار، همانند مراحلی است که در بخش قبل بیان کردیم. شما می توانید برای مسافت های نه چندان طولانی، از این روش به منظور خالی کردن چاه های خود استفاده کنید. دستگاه های استفاده شده شامل پمپ های کفکش یا لجن کش و مکنده های قوی است.
  • تانکر و پمپ ساکشن: یکی از شیوه های جدید برای تخلیه چاه های بزرگ به خصوص چاه های منطقه ای و شهری است. در این حالت، یک دستگاه به نام مکنده ساکشن بر روی تانکر نقلیه شما سوار شده و مانند جاروبرقی، تمامی مواد فاضلابی و لجن ها را به درون تانکر انتقال می دهد.
توجه کنید، خدمات تخلیه چاه فوری تهرانسر براساس نیاز شما به تخلیه کامل سیالات و نیز لجن های آنها انجام خواهد شد. شما می توانید برای آگاهی از هزینه تخلیه چاه تهرانسر، با پشتیبانی مجموعه ما در تماس باشید.
تخلیه چاه تهرانسر چگونه است؟
آشنایی با انواع خدمات تخلیه چاه تهرانسر

نکاتی مهم برای متقاضیان چاه بازکنی تهرانسر

در این بخش، می خواهیم برخی از نکات مهم راجع به تخلیه چاه تهرانسر را با مشتریان عزیز در میان بگذاریم. در این خصوص به صورت خلاصه باید گفت:
  • هزینه تخلیه چاه توالت، سینک های ظرفشویی یا آشپزخانه براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شوند. به عنوان مثال می توان به حجم و ظرفیت چاه ها و تانکر، میزان عمق آن، خدمات فرعی از جمله باز کردن و بستن چاه، درخواست لجن کشی، پیدا کردن محل چاه و غیره اشاره کرد.
  • مشتریان لازم است حتما با رسیدن تیم ما به محل، برق وسایل خانگی خود را تا پایان انجام مراحل این کار قطع نمایند. این اقدام کمک می کند تا مشکلی از بابت سوختگی و نوسانات برق متوجه آنها نشود.
  • یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که کارفرمایان باید آن توجه کنند، بررسی دقیق فاصله کوچه تا درب منزل و از درب منزل تا چاه است. در این حالت لازم است متراژ دقیقی از این فاصله به تیم ما بیان شود تا لوله های مخصوص این کار به اندازه کافی ارسال گردند.
  • حتما کسانی که اقدام به باز کردن درب چاه می کنند، طوقه چاه را به صورت کامل برداشته، به طوریکه گودی چاه مشاهده شود.
نکات چاه بازکنی تهرانسر

معرفی لوله بازکنی 24 تخلیه چاه های تهرانسر

مؤسسه لوله بازکنی شرکت ایران یکی از مجریان ارائه خدمات تخلیه چاه تهرانسر است که تاکنون بیش از 30 سال در این عرصه فعالیت نموده است. همچنین برای اطمینان از مهارت های ما، مجوزهای لازم از سوی صنف کل کشوری نیز دریافت شده است که می توانید در صورت نیاز، اقدام به استعلام و درخواست آن از ما بنمایید. از جمله خدماتی که این موسسه برای کارفرمایان خود ارائه می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:
  • تخلیه چاه در سراسر شهر تهرانسر در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهرانسر
  • لوله بازکنی در سراسر شهر تهرانسر در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهرانسر
  • حفر چاه در تهرانسر و سایر خدماتی که ممکن است در رابطه با تخلیه فاضلاب داشته باشید.
ما به صورت شبانه روزی فعالیت می کنیم و شما می توانید با اطمینان کامل، درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید.
معرفی کامل مجموعه لوله بازکنی 24 و خدمات آن

پرسش و پاسخ های متداول

در انتهای این مقاله راجع به برخی از پرسش های متداولی که کاربران در رابطه با موضوع تخلیه چاه تهرانسر دارند می پردازیم که به شرح زیر می باشند:
  • خدمات لوله باز کنی شرکت ما در چه مناطقی از تهرانسر فعالیت می کند؟
فرقی نمی کند در شمال تهرانسر هستید یا جنوب تهرانسر، شرق یا غرب، شما می توانید در هر نقطه از تهرانسر از جمله لوله بازکنی قیطریه، تهرانسرپارس، غرب و مرکز تهرانسر، درخواست خود را با ما در میان گذاشته و در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام می دهیم.
  • دیگر خدمات مکمل برای تخلیه چاه تهرانسر کدام است؟
از دیگر خدماتی که می توان به صورت مکمل برای این بخش بیان کرد، باید به لایروبی و کف تراشی اشاره نمود. این کار به منظور حذف لایه های ته نشین شده فاضلاب انجام می شود که می تواند در افزایش عمر چاه و جذب فاضلاب در محیط های پیرامونی آن نقش مهمی داشته باشد.
شما می توانید برای برقرار تماس با ما، از شماره های اعلام شده در این بخش استفاده کنید:
  • دفتر غرب تهرانسر: 02144173983
  • دفتر شمال تهرانسر: 02122981856
  • دفتر جنوب تهرانسر: 02166968120
  • دفتر شرق تهرانسر: 02177379673
  • شماره تماس مستقیم با ما: 09198806367

تخلیه چاه شهرک کوهسار تهران، تخلیه چاه راه آهن، حفر چاه خیابان جمهوری، تخلیه چاه شمس آباد، لوله بازکنی هفت حوض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
09190596238